niedziela, 18 października 2015

Zapraszam na ptysie :D

Jakiś czas temu w MasterChefie robili eklerki. Pomyślałam więc,że jest to idea na pyszny niedzielny deser...ale zamiast eklerków powstały pyszne, delikatne i pachnące PTYSIE :D




Ciasto :

 
1 szklanka wody (250 ml)
125 g margaryny, ja dałam Kasię
1 szklanka mąki pszennej
4 jajka
 

W garuszku rozpusciłam wodę z margaryną, na wrzątek wsypałam mąkę i bardzo dokładnie rozmieszałam. Trzymałam masę około minuty na gazie ciągle mieszając. Następnie zostawiłam do ostudzenia. Do przestudzonej masy dodawałam po kolei jajka aż masa dobrze się wymieszała. Ciasto wrzuciłam w rękaw cukierniczy z ozdobną tylką i wyciskałam na blaszkę pełne koła ok 4-5 cm średnicy. Piekłam około 40 minut Emotikon smile

A masa to 200 ml kremówki ubitej z 2 łyżkami cukru i serkiem typu almette o smaku malinowo-jagodowym ;) Na wierzch cukier puder i gotowe .



 W roli testerki Bengalska Tośka :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz