czwartek, 29 września 2016

Moja wielka krakowska przygoda

Jak większość z Was już wie dostałam niesamowity prezent od losu. Wygrałam konkurs z przepisem na TO ciacho         
A nagrodą główną była moja obecność na nagraniu w moim ulubionym programie kulinarnym, w najsłynniejszej kuchni w Polsce, czyli u pani Ewy Wachowicz- gospodyni programu "Ewa gotuje".

Cała ekipa pracująca nad tym programem to bardzo pozytywni ludzie. A pani Ewa jest niezwykle ciepłą i przyjazną osobą. Nie gwiazdorzy, nie dodaje sobie, jest sympatyczna i bardzo miła. Rozmową ze mną rozładowywała napięcie i stres, który mimo wszystko mi towarzyszył. Dostałam od Niej mnóstwo wsparcia, ciepłych słów, wskazówek. Nie wiem co z całego nagrania pokażą w Polsacie, jednakże mam nadzieję, ze sie nie zbłaźniałam :) Ot tak- spełniłam swoje wielkie marzenie. Otworzyłam sobie pewną drogę, nastawiłam się na cele.

Wizyta w domu Ewy była dla mnie niesamowitą przygodą. Udowodniłam sobie,że można. I apeluję do osób  z małych miejscowości, którzy mają swoje pasje- nigdy z nich nie rezygnujcie. Jeżeli wyrzucą Was drzwiami- wejdzcie oknem! Tak jak ja! Bake off mnie nie chciał, bo stwierdził że jestem amatorem. Owszem, jestem. I mówię to z pełną świadomością i odpowiedzialnością. Jestem amatorem,który się rozwija, nie stoi w miejscu, walczy o swoje i udowadnia sobie przede wszystkim,że jeżeli się chce- to można wszystko!!!

Zostawiam Was z moją foto-relacją z mojego krakowskiego marzenia ! Ahoj przygodo!!!!

Ciasto czyli mój autorski przepis, wykonanie Ewa Wachowicz 



źródło: https://www.facebook.com/272798259402203/photos/a.303746616307367.93832.272798259402203/1423237837691567/?type=3&theater

Z Gospodynią programu Ewa Gotuje 




Nagrody- czyli długo wyczekiwana przeze mnie miarka i siekaczka. Tak,tak kiedyś powiedziałam,że dostanę je od Ewy Wachowicz i tak też się stało. Do tego 2 wspaniałe ksiązki, pełne inspiracji, ze specjalnymi dedykacjami dla mnie :) 


A na dodatek prezent od sponsora programu- kosz produktów marki Gellwe :) za który bardzo dziękuje~!!!


A Was wszystkich zapraszam na mojego bloga. Odwiedzajcie mnie, wspierajcie, inspirujcie :) Buziaki dla tych, którzy we mnie wierzą! 
 

4 komentarze: