niedziela, 2 października 2016

Carpaccio z pieczonego buraka

Dostałam od mamy bardzo dużo buraków. Część z nich zrobiłam w słoiki będą idealne na zimę :) A z 4 dużych zrobiłam kolacje. Przepis bardzo prosty a jakże pyszny!



Składniki :
  • 3-4 buraki 
  • ser feta
  • garść orzechów włoskich
  • 1 łyżeczka miodu
  • 1 łyzeczka musztardy - u mnie dijon
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • 1 łyżka wody
  • zielenina - u mnie natka pietruszki 

Buraki wyszorowałam, zawinęłam w folię aluminiową i piekłam w piekarniku przez około 45 min, do miękkości. Zostawiłam do ostudzenia. Zimne buraki pokroiłam w bardzo cieniutkie plasterki i układałam na talerzu tak aby zachodziły na siebie.
W małym słoiczku wymieszałam sok z cytryny, wodę, musztardę oraz miód. Zakręciłam i porządnie wytrzepałam. Na buraczki pokruszyłam fetę, orzechy i całość polałam sosem :) Posypałam też niewielką iloscią zielonej pietruszki.




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz