środa, 5 października 2016

Pstrąg zielono-buraczkowy

Dzisiaj zapraszam na pstrąga. Ryba ugotowana na parze z dodatkiem zieleniny i pieczonego buraka. Do tego pyszny sos balasamico ... pychota~!




Składniki
  • 2 filety z pstrąga
  • 2 ząbki czosnku
  • 1 burak pieczony
  • 1 plaster fety
  • 2 łyżki octu balasmicznego
  • 1 łyżka miodu gryczanego
  • 1 łyżeczka musztardy dijon
  • garsc rukoli
  • sól
  • pieprz


Rybę umyłam osuszyłam. Posoliłam, dodałam pieprzu i obłozyłam cienkimi plasterkami czosnku. Odstawiłam na 30 min. Po tym czasie rybę uparowałam w parowarze około 10 min.

W międzyczasie na talerzu ułożyłam umytą i osuszoną rukolę, pokrojoną fetę i buraki. Z Octu balasamicznego, musztardy, miodu i odrobinki soli zrobiłam sos. Polałam sałatkę sosem, na wierzch ułożyłam pstrąga. Ot i tyle :) 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz